ممارست برای امتحان از طریق سامانه‌ی تصحیح خودکار hellijudge

به نام خدا

با یاری خداوند متعال سامانه ارسال و تصحیح خودکار در این آدرس ایجاد شده است. در حال حاضر کلیه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی اول می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور کد ملی بدون پیشوند 0 (مثلاً اگر کد ملی 0012345678 است نام کاربری و رمز عبور هر دو برابر 12345678 خواهد بود)، در این سامانه وارد شده و با انتخاب submit به ارسال پاسخ برای سؤالات A تا H حلی نت گذشته بپردازند. متن سؤالات را از لینک زیر (فایل ضمیمه) می‌توانید دریافت کنید. همچنین برای اینکه بفهمید ورودی و خروجی مورد بررسی چیست، آنها نیز در فایل ضمیمه قرار داده شده‌اند.

دقت داشته باشید:

در ارسال پاسخ به سامانه‌های خودکار، باید فایل متن اصلی برنامه (فایل cpp) را برگزینید.

در ارسال پاسخ باید از cout کردن های اضافه بپرهیزید، مثلاً اگر صورت سؤال از شما خواسته است که برنامه‌ای بنویسید که دو عدد گرفته و حاصل جمع آن‌ها را چاپ کند، تنها دو عدد cin کرده و یک عدد حاصل جمع را cout می‌کنید و از cout کردن پیغام‌هایی نظیر "Please Enter two numbers" یا نظایر آن اکیداً خود داری نمایید.

در انتهای برنامه به هیچ وجه cin اضافه یا getch() نگذارید.

تنها از header های استاندارد نظیر iostream یا cstdlib استفاده نمایید و از header های غیر استاندارد نظیر conio.h، stdlib.h، iostream.h و ... استفاده نکنید چرا که باعث ایجاد خطا خواهد شد

برای ارسال پاسخ خود ابتدا بر روی Assignements کلیک و سپس سری سؤالات مورد نظر (در اینجا حلی نت اول) را انتخاب کنید، سپس به بخش Submit رفته و سؤال مربوطه و زبان سؤال که تنها گزینه‌ی آن فعلاً C++ است را انتخاب نموده و پاسخ خود را ارسال نمایید.

چنانچه نکاتی در مورد یک سری از تمرین‌ها وجود داشته باشد در صفحه‌ی اول (Dashboard) و نیز بخش Notifications قابل رؤیت است.

نکته‌ی بسیار مهم: در اولین ورود به سایت، حتماً اقدام به تغییر رمز عبور خود نمایید! زیرا کد ملی به عنوان شناسه‌ و رمز عبور شما درج گردیده و ممکن است باعث سوء استفاده گردد! و تمام مسئولیت این سوء استفاده‌ی احتمالی بر عهده‌ی کاربر است! برای تغییر رمز عبور از گوشه‌ی سمت راست بالا بر روی نام کاربری خود کلیک کنید، سپس رمز عبور را تغییر داده و دکمه‌ی Save را بفشارید. دقت کنید که در این صفحه می‌توانید نام خود را نیز وارد نمایید و سایرین قادر به رؤیت نام وارد شده توسط شما در جدول امتیازات خواهند بود.

منتظر سؤال‌های بیشتر بر روی این سامانه باشید. فعلاً سؤالات جنبه‌ی تمرینی داشته و نمره‌ی خاصی ندارد.

موفق باشید

 

فایل ضمیمه: 
گروه آموزشی کامپیوتر