نتایج انتخابات ستاد دانش آموزی سی و دومین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران

نتایج انتخابات ستاد دانش آموزی سی و دومین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران اعلام گردید.
 

اولین گامهای سی و دومین سمینارعلوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران در حالی برداشته شد ، که تنها دو هفته تا امتحانات پایان ترم زمان باقی بود. البته کار از خیلی قبل تر - یعنی از اسفند ماه 93 که دانش آموزان پایه اول باید برای طرح جدید خود پروپوزال آماه می کردند –کلید خورده بود، اما این نخستین اتفاقی بود که در روند برگزاری سی و دومین سمینار علوم و فنون بچه ها باید به طور جدی وارد می شدند.

دو همایش مفصل برای همه دانش آموزان پایه اول برگزار شد و همه جوانب امر برایشان گفته شد. و حالا نوبت آنها بود که انتخاب کنند که آیا دوست دارند در سمینار آینده خودی نشان بدهند و پروژه شان را ارائه دهند یا خیر؟

همچنین علاقمندان به عضویت در ستاد دانش آموزی سمینار سی و دوم هم می بایست آمادگی خود را اعلام کنند و خود را در معرض انتخابی سرنوشت ساز قرار دهند.

32 نفر از دانش آموزان خود را برای عضویت در ستاد 7 نفره سمینار نامزد کردند و تبلیغات خود را آغاز نمودند.

از تراکت تبلیغاتی گرفته تا دستبند و میتینگ تبلیغاتی . همه و همه را انجام دادند تا شاید بتوانند شایستگیهای خود را بیشتر به دیگران بشناسانند و رای بیشتری کسب کنند.

مدرسه هم یک تریبون آزاد آماده کرد که هر کدام از کاندیداها فرصت داشتند با حضور در آن ، برنامه های خود را به دوستان خود ارائه دهند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت .

در نهایت پس از رای گیری در دو پایه اول و دوم افراد زیر بیشترین تعداد آرا را کسب نموده و عضو ستاد سی و دومین سمینار علوم و فنون شدند.

به ترتیب الفبا آقایان : 1- علی احمدی فر –2- محمد حسین سبزه ای –3- سیاوش سپهری –4- مهدی شفیعی –5- محمد حسین عبداللهی –6- علیرضا قربانی –  7- علیرضا میر سعیدی 

 


پژوهشی | سمینار علوم و فنون