پروژه پایانی درس کامپیوتر پایه دوم

پروژه پایانی همان پروژه عید به همراه دو تغیر است. اولا تمامی اطلاعات به جای فایل باید در بانک اطلاعاتی(mysql) ذخیره شوند. دوما هر کاربر پس از ورود به صفحه پروفایل منتقل شود و در این صفحه امکان تغییر کلمه عبور وجود داشته باشد.

در زیر جزئیات سایتی که باید تحویل دهید آمده است. حتما تمام موارد را به دقت مطالعه کنید.

 

1.  صفحه اول با محتواهای دلخواه و وجود لینک و منو به بخش های دیگر سایت به صورتی که برای دیدن صفحات سایت نیاز به وارد کردن آدرس آنها نباشد.

2. صفحه سوابق تحصیلی، ورزشی و ... و علایق من

3. صفحه ارتباط با من شامل تلفن، ایمیل و...

4. اسلایدر عکس. (به کمک جاوا اسکریپت یا جی کوئری) اسلایدر باید دگمه برای تغییر عکس (قبلی و بعدی) داشته باشد و همچنین دیگر عکس ها به شکل کوچک در بالا یا پایین آن قرار بگیرند و در صورت کلیک روی آنها عکس اصلی به آن عکس تغییر کند.

** توجه داشته باشید که کلیه صفحات باید در یک تمپلیت و ظاهر همسان باشند و دسترسی های لازم توسط لینک ها به صفحات مختلف فراهم شده باشد.

5. صفحه ورود اعضا شامل فیلدهای نام کاربری و کلمه عبور و دکمه ورود و صفحه بررسی کننده این اطلاعات از بانک اطلاعاتی.

6. صفحه ثبت نام شامل فیلدهای نام کاربری، کلمه عبور، نام فرد و ... . لازم است در بانک اطلاعاتی زمان ساخته شدن حساب کاربر را نیز درج کنید. (همچنین واضح است که دو کاربر نمیتوانند نام کاربری یکسان داشته باشند.)

7. صفحه نمایش لیست کاربران، شامل نام، نام خانوادگی، نام کاربری، تاریخ ایجاد حساب کاربری و... (این صفحه فقط توسط کاربرadmin قابل رویت باشد.(

8. صفحه وبلاگ به صورتی که هر مطلب وبلاگ دارای تیتر، متن، تاریخ و نویسنده باشد.

9. صفحه درج مطلب در وبلاگ بعد از لاگین با کنترلsession )دقت کنید که آخرین مطلب درج شده در سایت باید بالاترین مطلبی باشد که در وبلاگ نمایش داده میشود.(

10. صفحه پروفایل. هر کاربر پس از ورود به سایت به این صفحه منتقل میشود و علاوه بر مشاهده اطلاعات کاربری خود باید امکان تغییر کلمه عبور را نیز داشته باشد.

 

توجه داشته باشید پروژه پایانی شما 4 نمره دارد که در صورت ارائه بهتر موارد فوق میتوانید تا 6 نمره از آن بگیرید.

همچنین روزهای تحویل پروژه دوشنبه 17 خرداد 95 تا سه ساعت بعد از اتمام امتحان و یا 19 خرداد 95 از صبح تا ساعت 12 ظهر میباشد.

در نظر داشته باشید که پروژه صرفا حضوری و توسط خود شخص باید تحویل گردد. (پس لطفا در مورد تحویل ایمیلی و یا روشهای دیگر و یا ارائه توسط دوستانتان سوال نکنید.)

همچنین حتما پروژه یک ساعت قبل از تحویل به خوبی بررسی کنید چون ممکن از در زمان تحویل از شما سوالاتی پرسیده شود که عذرهایی چون نوشتن پروژه در روزهای قبل، اختلال حواس و غیره پذیرفته نیست.

 

به امید موفقیت شما در زندگی و آزمون کامپیوتر

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی تهران

گروه آموزشی کامپیوتر