اطلاعیه‌ی مهم در خصوص تمارین 1 تا 4

به نام خدا

در پی مشکلات موجود در آنتی ویروس سرور و وبسایت فعلی مدرسه، امکان تحویل گرفتن فایلهای Zip و Rar وجود ندارد. البته کلیه‌ی زمان‌های تحویل فایل دانش‌آموزان در سیستم ثبت شده است، اما برای چک کردن مجدد، همه‌ی دانش‌آموزان ملزم هستند که کلیه‌ی فایل‌های مربوط به تمارین 1 تا 4 را (با همان نام و همان فرمت zip یا rar گفته شده، مثل HW04_102_A_Ali Alavi.zip) در قالب چهار attachment (همگی در یک ایمیل با Subject یا موضوع  HW#01-04) به آدرس computer.helli+CLASSNUM@gmail.com ارسال نمایند (مهلت ارسال: چهارشنبه 14 آبان 1392 می‌باشد). منظور از CLASSNUM شماره کلاس شماست، مثلاً اگر در کلاس 103 هستید، باید به آدرس computer.helli+103@gmail.com ایمیل خود را ارسال کنید. این ایمیل طوری تنظیم شده که تا سی دقیقه بعد به طور خودکار یک جواب از پیش تعیین شده به شما ایمیل می‌زند، اما چنانچه این پاسخ خودکار به شما نرسید به این معنی نیست که ایمیل شما به ما نرسیده، پس در این مواقع ایمیل بارانمان نکنید! 

نحوه‌ی ارسال کلیه‌ی تمارین تا اطلاع ثانوی به همین ترتیب است. دقت بفرمایید موضوع (Subject) هر ایمیل تمرین را برابر HW#nn بگذارید، مثلاً تمرین سری پنجم را با موضوع HW#05 بفرستید. چنانچه چند بار قبل از موعد مقرر ایمیل ارسال نمایید همواره آخرین ارسال مد نظر قرار خواهد گرفت. چنانچه ارسالی قبل از موعد مقرر (یعنی در مهلت قانونی) داشته باشید، ارسال های پس از موعد مقرر لحاظ نخواهد شد.

تمرین سری پنجم امروز بر روی سایت قرار داده می‌شود و به همین ترتیب باید ارسال شود و مهلت ارسال آن نیز جمعه 17 آبان است. 

نکته‌ی پایانی و بسیار مهم: بعد از ظهرهای ایام هفته کلاس‌های حل تمارینی که بر روی سایت گذاشته می‌شود دایر می‌شود. حضور در این کلاس‌ها اجباری نیست ولی اگر در حل تمرین‌ها مشکل داشته‌اید و یا می‌خواهید از حل خود مطمئن باشید، توصیه‌ی اکید می‌شود در این کلاس‌ها شرکت نمایید. برای شرکت در این کلاس‌ها با مراجعه به تالار دبیران در لیست موجود پیش آقای امیدی ثبت نام نمایید. ثبت نام برای هفته‌ی بعد تا ساعت 15:00 چهارشنبه‌ی هر هفته انجام می‌شود.

گروه آموزشی کامپیوتر