اولین گامهای سمینار سی و یکم

گزارش تصویری داوری صفرم و جلسه عمومی و افطاری پایه دوم (93/5/1)

باسمه تعالی

به حول و قوه الهی داوری صفرم سی و یکمین سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی تهران در تاریخ چهارشنبه  93/5/1  برگزار گردید. این مرحله از داوری با هدف تثبیت موضوع پروژه ها و مشخص شدن دبیران راهنما در ده گروه علمی مختلف و با حضور دانش آموزان پایه دوم ( اولهای سابق) راس ساعت 18 آغاز گردید.

دانش آموزان پس از بحث و مشورت با دبیران راهنما  و دیگر دوستان هم گروهی خود طرح خود را تبیین کرده و پروژه آنها در صورت رعایت چهارچوب مد نظر دبیران راهنما تصویب می شد.

پس از پایان داوریها ، جلسه عمومی پایه دوم برگزار گردید. این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. سپس آقای عمویی معاونت پژوهشی مرکز ،  اهم برنامه های پژوهشی پایه دوم را برای دانش آموزان شرح داده و مراحلی که آنها باید در سال آینده پشت سر بگذارند را توضیح دادند. سپس توضیحاتی در رابطه با سمینار و تشکیل ستاد سمینار ارائه دادند و طبق رسم چند ساله اخیر دانش آموزان علاقمند جهت عضویت در ستاد سی و یکمین سمینار علوم و فنون ، اعلام آمادگی کردند.

در ادامه برنامه آقای شوشتری زاده ، معاونت آموزشی مرکز برای دانش آموزان صحبت کردند. ایشان ضمن تببین برنامه های آموزشی سال آینده ، اهمیت سال دوم را به دانش آموزان گوشزد کرده و بر لزوم برنامه داشتن و برنامه ریزی تاکید کردند.

افطاری ، بخش جذاب دیگری بود که بچه ها از عهده آن هم خوب بر آمدند.