برگزاری اردوی کاشان

اردوی بلند مدت دانش­ آموزان پایه اوّل به مقصد شهر کاشان با حضور 91 نفر از دانش­ آموزان و 11 نفر از همکاران (آقای دهقان، آقای رحیمی، آقای رسول­ زاده، آقای سلطانی، آقای صدوقی، آقای عاملیان، آقای عبدی­ مراد، آقای غضنفریان، آقای لطیفی، آقای مقیمی و آقای مهدی­ زاده) از شامگاه پنج­شنبه 11 آبان آغاز  و تا صبحگاه دوشنبه 15 آبان ادامه یافت. آقای رضوی، آقای سیاحی و آقای احمدی­ سخا نیز در قسمت کوتاهی از اردو حضور داشتند.

قرار رفت پنج­شنبه شب ساعت 22:30 از ایستگاه راه­ آهن تهران بود که برخی دانش­ آموزان به همراه اولیای خود در آن­جا حضور یافتند و برگه­ های گروه­ بندی در اختیار آنان قرار گرفت.

حدود ساعت 23:20 قطار تهران-اصفهان حرکت کرد که اکثر دانش­ آموزان در قطار به همراه دبیران خود بیدار بودند و ساعت 1:30 صبح به کاشان رسیدیم و با اتوبوس به دبیرستان شهید بهشتی کاشان رفتیم.

روز اوّل (جمعه): پس از اقامه­ ی نماز صبح، ساعت 8، بیدار باشِ روز جمعه  و صرف صبحانه بود، ساعت 9:30 به همراه یک راهنما به سمت کویر مرنجاب حرکت کردیم که راه نسبتا طولانی بود، در ابتدا به دریاچه­ ی نمک رفتیم و مدتی را در آن­جا گذراندیم و پس از صرف ناهار، به سمت کاروان سرای شاه­ عباسی برای اقامه نماز رفتیم وبعد به سمت تپه­ های شنی کویر مرنجاب رفتیم، در آن­جا از تپه­ ای بالا رفتیم که نفس همه­ را برید و به صورت­ های مختلف !!!از تپه­ های اطراف پایین آمدیم.

پس از دیدن غروب بسیار زیبای آفتاب در کویر، با اتوبوس ­ها به سمت استخر حرکت کردیم و تا ساعت حدود 9:30 در استخر بودیم و بعد از آن برای صرف شام به مدرسه بازگشتیم. ساعت خاموشی نیمه شب بود و به دلیل خستگی اکثر بچه­ ها خیلی زود خوابشان برد.

روز دوم (شنبه): ساعت بیدارباش، 7 صبح بود و این روز برای مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده بود، ابتدا از ساعت 9 تا 12:30 به سالن رفتیم و مسابقات فوتبال برگزار گردید و در کنار آن بازی­های پینگ­ پنگ، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و غیره نیز برقرار بود.

پس از برنامه سالن، به سمت مدرسه حرکت کردیم و در مدرسه پس از صرف ناهار و استراحت، به بازی­ های گروهی درون مدرسه­ ای در بازی­های رابط و وسطی چهار طرفه و دستمال قرمز پرداختیم و پس از آن هم ساعت خاموشی 12 شب بود که خوابیدیم.

روز سوم(یک­شنبه): در ابتدای این روز دانش­ آموزان به جمع کردن وسایل خود پرداختند و پس از آن به سمت خانه بروجردی­ ها و خانه عامری­ ها حرکت کردیم و پس از آن برای نماز و ناهار و استراحت به پارک بام شهر کاشان رفتیم و در نهایت به بازدید از باغ فین و حمام فین کاشان رفتیم و بعد از آن به مدرسه برگشتیم و پس از بازی­ های گروهی و خوردن شام که پیتزا بود، مراسم اختتامیه اردو نیز برگزار شد و یادگاری از اردو به دانش­ آموزان و دبیران داده شد.

ساعت 2:30 شب نیز قطار برگشت به سمت تهران را سوار شدیم و ساعت 5:30 نیز به ایستگاه راه­ آهن تهران رسیدیم.

جای آن­ هایی که نیامدند بسیار خالی بود...      همیشه شاد باشید...