ثبت پروژه و یا انصراف از فعالیت پژوهشی

دانش‌آموزان گرامی پایه دهم دبیرستان
 
سلام‌علیکم
ضمن آرزوی توفیق در سال تحصیلی جاری، موارد زیر در خصوص فعالیت‌های انجام شده در ۵ هفته دوره تابستان در حوزه پژوهش و ادامه فعالیت در این بخش بیان می‌گردد:
 
۱) فرصت طلایی کار پژوهشی شاید در دوره نوجوانی شما دیگر تکرار نخواهد شد، لذا توصیه اکید می‌شود این فرصت را از دست ندهید.
۲) تمایل شما به ادامه کار و یا انصراف از آن مانند تمام فعالیت‌های دیگر دبیرستان به دو مقوله مهم بستگی دارد:
الف) اشتیاق، ذوق و رضایت‌تان
ب) برنامه‌ریزی دقیق به نحوی که سایر فعالیت‌های شما را تحت‌الشعاع قرار ندهد.
۳) اساتید شما در طول ۵ هفته تابستان تلاش نمودند تا شما را در حوزه‌هایی که انتخاب نموده‌اید، آماده سازند تا به‌صورت جدی و حرفه‌ای در سال تحصیلی جاری کار را آغاز نمایند، لذا اگر پس از مشورت‌های مختلف تمایل به ادامه همکاری دارید، حداکثر تا روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ طرح‌های پژوهشی خود را به صورت زیر ثبت نمائید.
 
پس ورود به حساب کاربری خود به فرم زیر رفته و اطلاعات پروژه خود را که با دبیر پژوهشی هماهنگ کرده‌اید وارد نمایید. توجه داشته باشید که برای ثبت پیشنهاد پروژه باید با حساب کاربری دانش‌آموز که نام کاربری آن کدملی ده رقمی شماست وارد سایت شوید.
 
نام کاربر: کد ملی ده رقمی دانش‌آموز 1234567890
کلمه عبور: کلمه عبور انتخابی دانش‌آموز
 
همچنین در صورتی که میخواید از ادامه کار انصراف دهید لازم است حتما فرم زیر را تکمیل نمایید. توجه داشته باشید فرم انصراف باید توسط اولیای دانش‌آموز تکمیل گردد. نام کاربری حساب کاربری اولیای دانش آموز p1234567890 میباشد به صورتی که اعداد 1234567890 همان کدملی دانش‌آموز خواهد بود.
 
نام کاربر: حرف p و کد ملی ده رقمی دانش‌آموز p1234567890
کلمه عبور: کلمه عبور انتخابی اولیای دانش‌آموز
 
 
۴) دانش‌آموزانی که متقاضی شرکت در کلاس‌های پژوهشی بوده و رضایت خود را از ادامه فعالیت پژوهشی یا ثبت طرح‌ها اعلام می‌دارند، روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۲۰ در دبیرستان حضور خواهند داشت. این حضور، صرفاً برای دانش‌آموزانی است که پژوهشگر بوده و اجباری برای سایر دانش‌آموزان در نظر گرفته نشده است.
 
در پایان مجدداً تأکید می‌شود از فرصت طلایی دوره پژوهش، شرکت در سمینار ۳۵ دبیرستان و ارائه مقالات در جشنواره‌های خوارزمی و سایر جشنواره‌ها کمال استفاده را بنمائید.
 
 
با احترام