سومین دوره مسابقات عکس فیزیکی مرکز

سومین دوره مسابقه عکس فیزیکی دبیرستان علامه حلی تهران برگزار گردید

سومین دوره مسابقه عکس فیزیکی دبیرستان علامه حلی تهران برگزار گردید

 

اگر کمی دقت کنیم، می بینیم که بین علم فیزیک و پدیده های اطرافمان رابطه ای عمیق وجود دارد. با نگاهی هنرمندانه، این رابطه زیبا را می توانیم در یک قاب عکس قرار دهیم. اصلی ترین هدف این مسابقه، نشان دادن یک مفهوم فیزیکی در قالب یک عکس است.  بنابراین عکس‌هایی که دراین مسابقه شرکت داده شدند توانستند قانون های فیزیکی ساده و یا پیچیده ی حاکم بر دنیای پیرامون ما را نمایش دهند.

سومین دوره مسابقه عکس فیزیکی دبیرستان علامه حلی امسال با حضور پرشور همه دانش آموزان مدرسه در فروردین ماه  برگزار گردید و عکسهای بسیار جالب فیزیکی به دبیرخانه برگزاری این مسابقات رسیدند که پس از چند مرحله داوری تعدادی از بهترینهای آنها در نمایشگاهی به نمایش در آمدند . سپس با داوری دانش آموزان و دبیران تعداد 10 عکس برتر از بین این عکسها انتخاب شدند که عکاسان آنها مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیچ محدودیتی در انتخاب موضوع وجود نداشت و عکاسان می توانستند از پدیده های طبیعی، نجومی و پدیده های ساخته شده  به دست انسان و یا طرح ریزی شده به دست انسان عکاسی کنند.

اسامی برندگان :

 آقایان 1- سپهر صادقی 2- فرهنگ دادفر 3- محمد خدایاری 4-پارسا پریدری 5- یاسین کمال امیری6-  کیا خرمدین 7-امین جعفر قلی 8-متین نصیری 9-محمد حسین ولیخانی 10-محمد کاظمی و آریا غلامپور

تصاویری از مراسم اهداء جوایز: