کسب افتخاری دیگر برای دانش آموزان علامه حلی

دانش آموزان دبیرستان علامه حلی تهران موفق شدند جواز ارائه مقالات پژوهشی خود را در پنجاه و سومین سمینار بین المللی مصب ها و مناطق ساحلی کسب نمایند.

دانش آموزان دبیرستان علامه حلی تهران موفق شدند جواز ارائه مقالات پژوهشی خود را در پنجاه و سومین سمینار بین المللی مصب ها و مناطق ساحلی  کسب نمایند.

این نخستین مرتبه است که  دانش آموزان یک دبیرستان موفق به کسب جواز ارائه مقاله در این کنفرانس معتبر بین المللی می شوند. آقایان امیر جهرمی زاده ، سینا عربی ، سید امیر عبدالصالحی و شایان شجاعیان توانستند پس از فعالیت طاقت فرسا و مستمر خود،  با ارسال دو مقاله ، مجوز ارائه در این سمینار را به دست آورند.

 در این سمینار که توسط موسسه الزویر (ٍElsevier) برگزار می گردد ، جدید ترین پیشرفتها و تکنیکهای مورد استفاده در پژوهشهای مربوط به مصب ها و مناطق ساحلی توسط دانشمندان و پژوهشگران سرتاسر کره خاکی ، ارائه می گردد. 

موسسه الزویر بزرگترین موسسه تامین کننده منابع علمی جهان است که بیش از 30 میلیون دانشمند،، متخصص و دانشجو از سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند.همچنین سایت ساینس دایرکت (Science direct) که به عنوان بزرگترین منبع مقالات علمی جهان شناخته می شود، متعلق به این موسسه  می باشد.