کسب نتایج درخشان تیمهای مرکز در مسابقات ایران اوپن

این موفقیت را به دانش آموزان ، اولیا و دبیران مرکز تبریک می گوییم.

 مسابقات آزاد روبوکاپ ایران (Iran Open 2015) از تاریخ هجدهم لغایت بسیت و یکم فروردین ماه در محل نمایشگاههای دائمی تهران برگزار گردید.

آیین اختتامیه این مسابقات در روز جمعه، بیست و یکم فروردین ماه 1394 در حالی برگزار شد که تیم های دبیرستان علامه حلی تهران نیز در آن موفق به کسب مقام و مجوز راهیابی به مسابقات روبوکاپ جهانی چین شدند.

در بخش شبیه سازی فوتبال دو بعدی تیم دبیرستان علامه حلی متشکل از آقایان امیر عباس پاشایی و عماد محمدی و به مربی گری آقایان فروتن نژاد و شاهرخی  و سرپرستی مسئول گروه کامپیوتر دبیرستان ، آقای جوان  توانستند با عبور از سد تیمهای قدرتمند دانشگاهی و دانش آموزی با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات راه یابد و در این مرحله در مقابل تیم قدرتمند و پرتجربه دانشگاه حیفا از کشور چین که سالهاست در این مسابقات فعالیت دارد و عنوان قهرمانی جهان را یدک می کشد قرار گیرند و به نتیجه مساوی 2-2 دست یابند . اما بخت با آنها یار نبود و تیم دانشگاه چین به دلیل تفاضل گل بیشتر توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافته و دانش آموزان نخبه و پرتلاش دبیرستان علامه حلی که بیخوابیهای زیادی را تحمل کردند تا به نحو احسنت در این مسابقات شرکت کنند ، در عین شایستگی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنند.

همچنین آنها توانستند در بخش بهترین ارائه مسابقات شبیه سازی فوتبال دو بعدی عنوان بهترین ارائه را کسب نمایند.  

در بخش مسابقات روباتهای  فوتبالیست سبک وزن، تیم دبیرستان علامه حلی تهران متشکل از دانش آموزان امیرحسین سلطانپور،محمد حسن پور و بابک اکبری به مربی گری آقای شیرانی و سرپرستی مسئول گروه الکترونیک دبیرستان،آقای باقرزاده توانست پس از دو روز رقابت گروهی با تیم هایی از مراکز آموزشی با سابقه و کسب بیشنه امتیاز و پیروزی پرگل در تمامی بازی های خود (تعداد گلهای زده بین 13 تا 31  تعدادگل خورده در مجوع بازیها 1 گل) به دور نهایی مسابقات راه یابد .

تیم دبیرستان علامه حلی تهران در بازی فینال علی رقم تلاش بسیار نتوانست از سد حریف خود، بگذرد. اما کسب عنوان نایب قهرمانی با بردهای شیرین و تفاضل گل سه رقمی در مجموع بازیها به عنوان تیمی که توانست بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را در مجموع مسابقات به دست آورد، بسیار قابل تقدیر است.

 گفتنی است که این تیم توانست در بخش رقابت همکاری گروهی (Super Team)  مقام نخست را کسب کند و مزد ماه ها تلاش خود را به دست آورد.

دانش فنی و اخلاق گرایی اعضای تیم زبانزد همه تیم های شرکت کننده و کمیته فنی مسابقات بود و از نکات بارز و برجسته این تیم به شمار می رود.

به امید موفقیت روز افزون این دانش آموزان.