گزارش اردوی قم و جمکران

اولین اردوی خارج از تهران دانش آموزان دوره 28 دبیرستان علامه حلی تهران

گزارش اولین اردوی خارج از تهران دانش آموزان دوره 28 دبیرستان علامه حلی تهران به مقصد قم و جمکران

 

با توجه به تمام تلاش تیم مشاوره مبنی بر حرکت راس ساعت 14:00 روز 5شنبه 20 آذرماه 92 به دلیل نقص فنی غیر منتظره یکی از اتوبوس­ها و تصمیم مسئولین مبنی بر تعویض ماشین در نهایت حرکت، ساعت 16:30 دقیقه به سمت استان قم آغاز شد.

در طول مسیر، دانش­آموزان به همراه معلمین و مشاورین خود به بازی های گروهی و خواندن اشعار اردویی مشغول بودند در ساعت 19:30 کاروانِ اردویی دبیرستان علامه حلی تهران در دبیرستان ماندگار شیخ صدوق شهر قم در جوار ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ساکن شد.

پس از استقرار دانش­آموزان و اقامه نماز جماعت به امامت آقای نورهانی، توضیحات اولیه اردو توسط آقای سلطانی داده شد و طبق برنامه هماهنگ شده اردو، دانش آموزان بر اساس علاقه خود به گروه های فوتسالیست ها، بدمینتون بازان، منچ بازان، گوجه بازان و فیلم بیننده ها تقسیم شده که طبیعتا لیگ فوتسال با حضور 8 تیم متشکل از دانش­آموزان و دبیران و مشاورین در سالن فوتسال به صورت 2حذفی برگزار شد که نهایتا تیم­های زیر به مقام­های اول و دوم و سوم دست پیدا کردند:

قهرمان: تیم3: امیرحسین خیراندیش، امیرپویا فدایی­فرد، سجاد صادقی، محمدمهدی شورشی، سپهر منصوری، یاسین کمال­امیری و امیر پورصفر

نایب­قهرمان: تیم2: امیررضا صفری، محمدعلی رشیدیون، امیرحسین جمشیدنژاد، سجاد آقانصیری، حمیدرضا بختیاری، پارسا سلطان­خواه و کامران شکرایی

سوم: تیم7: علی چراغیان، علی ستوده­نیا، امیرحسین عبدی، محمد مریخ­نژاد، سروش چراغ­زاده، آقای غضفریان، آقای لطیفی و آقای رجبیان

 و باقی دانش آموزان با توجه به سرمای هوا در محیط خوابگاه به دیدن فیلم و بازی بدمینتون و منچ و گوجه و ... مشغول بودند. جهت جلوگیری از هرگونه افت ویتامین Cبا توجه به سرمای شدید!! به سرعت در حین بازی پرتقال هایی جهت تامین این ماده موثر به دانش آموزان تقدیم شد که مورد استقبال شدید واقع گشت.

در ساعت 22:00 گروه دوم دانش آموزان متشکل از 5 دانش آموز و 3 مربی از تهران به کاروان اردویی که در بدو ورود به سالن فوتسال پیوسته و جذب تیم های مورد نظر گردیدند.

شام که شامل (نان و نمک!!) پیتزای مخصوص به انضمام نوشابه و سس فراوان بود راس ساعت 00:15 بامداد روز جمعه 21آذرماه در محل خوابگاه سرو شد.

دانش آموزان تا ساعت 2:00 بامداد از لذت بازی های گروهی و معاشرت با دبیران و مشاوران برخوردار بودند و نهایتا بعد از اعلام زمان خاموشی جهت تجدید انرژی خوابیدند.

ساعت 4:45 صبح جمعه جهت برگزاری نماز جماعت صبح و زیارت حضرت معصومه گروهی متشکل از دانش آموزان -که شب قبل اعلام علاقه جهت شرکت در این برنامه کرده بودند- و دبیران به سمت حرم مطهره عازم شدند.

پس از بازگشت زائرین حرم حضرت معصومه بر اساس برنامه زمان­بندی شده اردو، دانش آموزان مشتاق، نزدیک به 70 نفر به جهت شرکت در برنامه استخر به سمت استخر دریای قم حرکت کردند.

صبحانه شامل نان سنگک و کره و عسل و پنیر به همراه چای شیرین راس ساعت 9:15 صبح بصورت مبسوط سرو گردید و پس از آن دانش آموزان به انواع بازی های گروهی اعم از گوجه، منچ، مافیا، پانتومیم و ... پرداخته که البته در این حین گروه سمعی بصری نیز تدارک پخش انواع انیمیشن­ها و فیلم­های مفرح را دیده بود.

برنامه نماز جماعت به امامت آقای نورهانی برگزار شد و پس از آن نیز آقای سلطانی از دست اندرکاران و مربیان آشکار و پنهان اردو تشکر فراوان نمودند و این نکته را متذکر شدند که کمک­های مادی و معنوی مدرسه باعث برگزاری هرچه بهتر این اردو گردید. هم­چنین ایشان از هم­کاری و هم­یاری دانش­آموزان عزیز در اردو نیز نهایت تشکر را به عمل آوردند.

برنامه ناهار راس ساعت 15:30 با صرف چلوجوجه­کباب به انضمام ماست موسیر و نوشابه برگزار گردید!

کاروان اردویی ساعت 16:20 محل اسکان را به مقصد مسجد مقدس جمکران ترک نموده و پس از اقامه نماز جماعت در این مسجد مقدس راس ساعت 18:25 روز جمعه مورخه 21آذرماه به سمت تهران حرکت نمود.

نهایتا کاروان اردویی دانش آموزان دوره 28 دبیرستان علامه حلی تهران حدود ساعت 21 در محل دبیرستان برنامه اردو را به پایان رساند.

به پایان آمد این اردو حکایت هم­چنان باقیست..