شیوه ثبت گزارش کار پژوهشی

با سمه تعالی

قابل توجه دانش آموزان پایه دهم

با سلام

همانطور که در برنامه اردوی آشنایی توضیح داده شد ، همه دانش آموزان موظف هستند گزارش کار خود را بر روی سایت مرکز قرار دهند. برای این منظور ، روش ایجاد ، مشاهده و ویرایش گزارش کار به صورت مصور در اینجا آموزش داده خواهد شد.

1-      در مرحله اول شما باید از این طریق وارد صفحه ورود رمزعبورشوید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-      حال با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خود شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-      پس از ورود به صفحه کاربری خود ، با چنین صفحه ای مواجه خواهید شد. حال از منوی بالای صفحه ، وارد بخش معاونت پژوهشی شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-      در قسمت منوی سمت راست صفحه معاونت پژوهشی بر روی ایجاد گزارش کار کلیک نمایید تا بتوانید گزارش کار خود را ایجاد  کنید.

 

 

 

 

 

 

 

5-      پس از ورود به صفحه گزارش کار :

الف ) ابتدا باید عنوان را یادداشت کنید . مثلاً عباراتی نظیر " گزارش فعالیتهای جلسه اول اردوی آشنایی دبیرستان " و یا گزارش فعالیت کلاس آزمایشگاه شیمی"

توجه : در این بخش نیازی به ذکر تاریخ گزارش نمی باشد . چرا که تاریخ به صورت خودکار در گزارش شما درج خواهد شد.

ب) در ادامه کار در بخش " شرح " شما باید متن گزارش خود را یادداشت نمایید و توضیحات لازم مربوط به فعالیت "عنوان" را ارائه دهید.

ج) در قسمت بعد شما باید عنوان پروژه خود را انتخاب نمایید . اما در حال حاضر با توجه به اینکه پروژه شما تایید و ثبت نشده است گزینه "هیچکدام " را انتخاب نمایید.

د) در قسمت بعد شما باید تاریخ انجام فعالیت را تنظیم نمایید . در صورتی که تاریخ را تغییر ندهید ، به طور پیش فرض تاریخ جاری سیستم به عنوان تاریخ گزارش شما ثبت می گردد.

هـ ) و در نهایت باید بر روی دکمه "ذخیره " کلیک کنید تا گزارش شما ثبت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-      اگر گزارش شما به درستی ثبت شده باشد ، در مرحله بعد باید پیغام " گزارش کار < عنوان > با موفقیت ایجاد گردید " نمایش داده شود . همچنین عنوان ، نویسنده ، تاریخ ، خلاصه و عقربه امتیاز گزارش کار شما در لیست گزارش کارهایتان نمایش داده خواهد شد. عقربه امتیاز برای هر گزارش در نظر گرفته شده است که پس از مشاهده دبیر و ثبت امتیاز برای گزارش کار شما ، امتیاز آن قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-      شما می توانید از بخش "گزارش کارهای من"فهرست گزارش کارهای ثبت شده خود را ببینید که با کلیک بر روی هر عنوان ، می توانید جزییات هر یک را مشاهده نمایید.

 

با تشکر

دفتر معاونت پژوهشی

معاونت پژوهشی