پایه دهم|ثبت پیشنهاد پروژه سمینار ۳۴ام

به اطلاع کلیه دانش‌آموزان پایه دهم میرساند که لازم است پیشنهاد پروژه‌های پژوهشی خود را پس از به تایید رساندن توسط دبیر مربوطه خود از طریق سامانه زیر در سایت ثبت نمایند. دسترسی به سامانه پس از ورود به سایت با اطلاعات دانش‌آموز امکان‌پذیر است.

>> ورود به سامانه ثبت پیشنهاد پروژه سمینار ۳۴ام  <<

مهلت ثبت ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶

 

راهنمای کار با سامانه

از نوار بالای وبسایت روی بخش "معاونت پژوهشی" کلیک کنید.

 

از نوار کناری روی "ثبت پیشنهاد پروژه سمینار ۳۴ام"  کلیک کنید.

 

روی "ورود به سامانه ثبت پیشنهاد پروژه سمینار ۳۴"کلیک کنید.

در بخش نخست، می­بایست اطلاعات اولیه پروژه خود را مانند عنوان و ... وارد کنید و در نهایت روی "ثبت مشخصات اعضا" کلیک کرده تا به بخش بعدی برسید.

 

 

در این بخش ابتدا باید تعداد اعضا را مشخص کرده و سپس اطلاعات فردی هر شخص را وارد کنید. در نهایت روی "امکانات مورد نیاز"کلیک کنید تا به بخش بعدی هدایت شوید.

 

 

در قسمت بعدی باید فهرستی از نیازمندی های پروژه تهیه کنید. اقلام یا مواد مصرف و آزمایشگاهی مورد نیاز خود را یکی یکی وارد کنید و روی گزینه موارد تکمیلی کلیک کنید.

 

 

نقطه پایان وارد کردن اطلاعات اینجاست. کافیست راهکار مورد نظرتان در مسأله طرح شده را بنویسید، جمع بندی کنید و منابع و مراجع مورد استفاده را ثبت کنید. در پایان روی "پیش نمایش" کلیک کنید.

حال میتوانید همه آنچه که تا کنون ثبت کردید را یکجا ببینید. اگر ایرادی دارد روی "قبلی" کلیک کنید تا آن را اصلاح کنید. حال با فشردن "ارسال" کار ثبت پیشنهاد پروژه سمینار ۳۴ تمام است.

 

 

خوش باشید!